Kesäsporttis leirivaihtoehdot

Monipuolinen Kesäsporttis leiri 1-4- luokkalaisille lapsille 3.6.-7.6. klo 8-16

• Leiripaikka on Aurinkorinteen koulu (Mutkankatu 2, Kuopio)
  • Leiri on tarkoitettu 2013-2016- syntyneille lapsille. (Huom! ensimmäisen luokan aloittavat voivat osallistua perheleirille).
  • Koko leiriviikon hinta on 100€. Hintaan sisältyy ohjelma, lounas, välipala ja vakuutus.
  • Leiripäivien ohjelmaan kuuluu monipuolista liikuntaa sisällä ja ulkona. Lisäksi jokaisena leiripäivän kuopiolaiset urheiluseurat vierailevat leirillä ohjaamassa liikuntatuokiota. Snellman Edu lasten ja nuorten yliopiosto toteuttaa kahtena leiripäivänä tiedetyöpajoja leiriläisille.
    Leirin seuravieraat
  • maanantai 3.6. Seuravieraana Kuopion Pyöräilyseura ja Snellman Edun tiedetyöpaja
  • tiistai 4.6. Seuravieraana Kuopion Miekkailijat ja Kuopion Suunnistajat, lisäksi Snellman Edun tiedetyöpaja
  • keskiviikko 5.6. Seuravieraana Kuopion Aikidoseura Tenchikan ja Kuopion Kendoseura
  • torstai 6.6. Seuravieraana Kuopion Luisteluseura ja Padel Sawo
  • perjantai 7.6. Seuravieraana Koillis-Savon Sulka (jousiammunta)

Monipuolinen Kesäsporttis leiri  harrastamiseen tukea tarvitseville 7-15- vuotiaille lapsille ja nuorille 3.6.-7.6. klo 13-15.30

• Leiripaikka on Aurinkorinteen koulu
  • Leiri on maksuton. Tatu ry VAUHTI! toiminta mahdollistaa leirin maksuttomuuden.
  • Leiriläiset saavat välipalan.
  • Leirillä lapset pääsevät liikkumaan monipuolisesti sekä sisällä että ulkona. Leiripäivien ohjelmaan kuuluu myös lajimaistiaisia eri liikuntalajeista paikallisten urheiluseurojen ohjaamana.
  • Leirillä on käytössä vaihtoehtoisia kommunikointimenetelmiä ja soveltavan liikunnan välineitä.
  • Leirille voi osallistua oman avustajan tai tukihenkilön kanssa.
  • Leiri järjestetään yhteistyössä Kuopion kaupunki, Vauhti! - toiminta ja Pohjois-Savon Liikunta.
  • Ilmoittaudu mukaan linkin kautta: www.kuntapalvelut.fi/kuopio
    Valitse ryhmät - soveltava liikunta - soveltavan liikunnan ryhmät - kesäsporttisleiri.
    HUOM! Mukaan mahtuu vain rajallinen määrä osallistujia.

Perheleiri 4-7-vuotiaille yhdessä aikuisen kanssa 5.-6.6. klo 9-13

• Leiri on tarkoitettu 2017-2020 syntyneille lapsille yhdessä aikuisen kanssa.
  • Keskiviikkona 5.6. klo 9-13 Aurinkorinteen koululla ja sen ympäristössä (Ohjelmassa yhteisiä ohjattuja tututustumisleikkejä ja Perhesportkaratea (OneMove ry, Petri Toivanen)
  • Torstaina 6.6 klo 9-13 Pölhön saaressa ja Bellanrannassa (Retkipäivä alkaa Pölhön saaresta, jossa Metsämörritoimintatuokio (Puijon latu ry) ja retkilounas. Lounaan jälkeen eriytettyä liikunnallista ohjelmaa aikuisille ja lapsille Bellanrannan alueella.
  • Leirin hintaan sisältyy lounas ja vakuutus.
  • Leirivaihtoehdot ja hinnat
1 lapsi ja 1 aikuinen2  päivää40 e
2 lasta ja 1 aikuinen2 päivää60 e
2 lasta ja 2 aikuista2 päivää80 e

Lisää tekemistä kesäpäiviin !
Tutustu EtäSporttileirien leikkeihin ja peleihin!